Ilma-aseiden SM-kilpailut Kurikassa perutaan koronaviruksen aiheuttavan COVID-19 -tartuntatautiepidemian takia.

Ilma-aseiden SM-kilpailut Kurikassa 18. – 19.4. peruttu

13.03.2020 14:59
Ilma-aseiden SM-kilpailut

Metsästäjäliitto on päättänyt perua Kurikan ilma-aseiden SM-kilpailut koronaviruksen aiheuttaman COVID-19 -tartuntatautiepidemian vuoksi Suomen hallituksen antamien linjausten mukaisesti.

Muiden kilpailujen tilanne selviää koronavirustilanteen kehittymisen mukaan.

”Päätimme peruuttaa kilpailut, jotta emme ainakaan omalla toimillamme edistä taudin leviämistä. Toivomme, että kaikki kilpailuihin nyt aikoneet, voivat osallistua niihin ilman vastaavia uhkia ensi vuonna”, toteavat Metsästäjäliiton hallituksen puheenjohtaja Tuomas Hallenberg ja kilpailun johtaja Pekka Karhunen.

Kilpailuihin osallistuu vuosittain lähes 500 urheilijaa ja tukihenkilöä. Lajeina kilpailussa on ilmahirvi ja ilmaluodikko.

Lisätietoja:

Metsästäjäliiton hallituksen puheenjohtaja Tuomas Hallenberg, puh. 040 528 6069, etunimi.sukunimiatmetsastajaliitto.fi

Kilpailun johtaja Pekka Karhunen, puh. 040 777 7202, pekka.karhunenatmetsastajaliitto.fi

Metsästäjäliiton toiminnanjohtaja Jaakko Silpola, puh. 050 406 4836, etunimi.sukunimiatmetsastajaliitto.fi