Metsästäjäliiton uuden MetsoRekisterin ja siihen 1. toukokuuta liittyvän uuden OmaMetso-jäsenpalvelun käyttöönoton myötä Metsästäjäliiton jäsenilleen tarjoamat palvelut monipuolistuvat.

MetsoRekisteri avattu 1. huhtikuuta

01.04.2020 15:54
MetsoRekisterissä avautuva näkymä

Metsästäjäliiton jäsenseuroilleen tarjoama MetsoRekisteri on otettu käyttöön 1. huhtikuuta. Kehätiedon tarjoaman uuden rekisterin käyttöönoton myötä jäsenrekisteri nykyaikaistuu ja sen palvelut monipuolistuvat. MetsoRekisteri palvelee sekä metsästysseuroja että Metsästäjäliittoa ja sen piirejä.

Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin:

Uuden seuran lisääminen MetsoRekisteriin

Metsästäjäliittoon liittyneen uuden seuran MetsoRekisteri-tunnukset tulee pyytää omasta piiristä. Tunnuksia pyydettäessä tulee ilmoittaa seuran koko nimi ja piiri, jonka alueella se toimii sekä ylläpitäjän nimi ja asema seurassa. Liitä mukaan myös yhteystiedot.

Mikäli seuralla on tarvetta useammille ylläpitotunnuksille, seuran ylläpitäjän tulee luoda ne MetsoRekisterin kautta. Tunnuksia luodessa tulee olla tarkkana, että käyttäjäoikeudet menevät oikein. Apua tunnusten luomiseen saa MetsoRekisterin asiakaspalvelusta.

Sähköpostiosoitteen lisääminen MetsoRekisteriin

Kirjautumistunnukset 1.5. julkaistavaan OmaMetsoon saa klikkaamalla "Tilaa uusi salasana" OmaMetson kirjautumissivulla. Salasanan asettamiseksi vaaditaan, että henkilöllä on MetsoRekisterissä sähköpostiosoite omissa tiedoissaan.

Jos sähköpostiosoite puuttuu tiedoistasi, ole yhteydessä oman seurasi jäsenrekisterin ylläpitäjään, joka useimmiten on seuran sihteeri. Seuran ylläpitäjä lisää jäsenrekisteriin sähköpostiosoitteen, jonka jälkeen salasanan tilaamista voi yrittää uudelleen.

Poikkeustapauksissa voi ottaa yhteyttä myös MetsoRekisterin asiakaspalveluun smlatkehatieto.fi tai arkisin klo 8-16 puhelimitse 010 325 5959 ja pyytää sähköpostin asettamista. Asiakaspalvelu kysyy jäsennumeroa, joka löytyy Metsästäjäliiton jäsenkortista tai Jahti-lehden takakannesta (Jäsennumero on maksimissaan 7-numeroinen. Kirjautumistunnukset ovat henkilökohtaiset, joten niitä ei saa luovuttaa muiden käyttöön.

Lue lisää: https://metsastajaliitto.fi/metsorekisteri

MetsoRekisteri