Tervetuloa MegaMetso-leirille Nurmekseen

14–17-vuotias nuori, lähde mukaan Suomen kaikkien aikojen suurimmalle erähenkiselle leirille. Paikalla on lähes 500 ikäistäsi nuorta kaikkialta Suomesta. Luvassa on kaksi päivää monipuolista ohjelmaa mielenkiintoisista ammunnoista houkuttelupyynnin ja jousimetsästyksen opetukseen. Tapahtuma huipentuu piirien väliseen kilpailuun, jossa testataan leirillä opittuja taitoja. Tarjolla on tietenkin myös rentoa yhdessäoloa omanikäisessä seurassa.

Leiri järjestetään Nurmeksen Sotinpurolla 29.6–3.7.2016.

30 hengen joukkue kustakin Metsästäjäliiton 16 piiristä majoittuu teltoissa Nurmeksen Sotinpurolla Puolustusvoimien alueella. Valtakunnallinen suurleiri järjestetään vain joka neljäs vuosi, joten ilmoittaudu mukaan nyt. Tai jos olet kiinnostunut auttamaan leirin järjestelyissä, tule talkooavuksi.

MegaMetso-leiri on osa Metsästäjäliiton laajempaa nuorisotoiminnan kehittämishanketta, jota rahoittavat Vaara-Karjalan Leader Ry ja EMO ry. Hankkeen avulla yhtenäistetään ja laajennetaan Metsästäjäliiton nuorisotoimintaa ja pyritään helpottamaan nuorten pääsyä metsälle. MegaMetso-leiri auttaa nuoria verkostoitumaan metsästävien nuorten kanssa ympäri Suomea ja helpottaa pääsyä mukaan järjestötoimintaan.

Lue ilmoittautumisohjeet ja lisätietoa leiriohjelmasta täältä