Susiseminaari kokosi yhteen suteen liittyvää tietoa Metsästäjäliiton liittokokouksen yhteydessä Jyväskylässä 24.11. järjestämässä seminaarissa oli teemana susi. Susiin liittyy paljon vääriä tietoja ja uskomuksia, joita susiseminaarissa haluttiin hälventää välittämällä tuoretta tilannetietoa. Tavoitteena oli etsiä yhteistä polkua eri sidosryhmien kanssa susikonfliktien ratkaisemiseksi siten, että suomalainen metsästys ja koiran kanssa metsästäminen voidaan turvata.

Susiseminaari kokosi yhteen suteen liittyvää tietoa

22.11.2019 13:12