Tervetuloa ensimmäiselle MegaMetso-leirille

MEGAMETSO-LEIRI 2016 | OHJELMA | ILMOITTAUDU LEIRILLE | TULE MUKAAN TALKOISIIN

14–17-vuotias nuori, lähde mukaan Suomen kaikkien aikojen suurimmalle erähenkiselle leirille. Luvassa on kaksi päivää monipuolista ohjelmaa mielenkiintoisista ammunnoista houkuttelupyynnin ja jousimetsästyksen opetukseen. Tapahtuma huipentuu piirien väliseen kilpailuun, jossa testataan leirillä opittuja taitoja. Tarjolla on tietenkin myös rentoa yhdessäoloa omanikäisessä seurassa.

Nurmeksen Sotinpurolla 29.6–3.7.2016

30 hengen joukkue kustakin Metsästäjäliiton 16 piiristä majoittuu teltoissa Nurmeksen Sotinpurolla Puolustusvoimien alueella 29.6–3.7.2016. Valtakunnallinen suurleiri järjestetään vain joka neljäs vuosi, joten ilmoittaudu mukaan nyt. Tai jos olet kiinnostunut auttamaan leirin järjestelyissä, niin tule talkooavuksi.

Osa laajempaa nuorisotoiminnan kehittämishanketta

MegaMetso-leiri on osa Metsästäjäliiton laajempaa nuorisotoiminnan kehittämishanketta, jota rahoittavat Vaara-Karjalan Leader Ry ja EMO ry. Hankkeen avulla yhtenäistetään ja laajennetaan Metsästäjäliiton nuorisotoimintaa ja pyritään helpottamaan nuorten pääsyä metsälle.

MegaMetso-leiri auttaa nuoria verkostoitumaan metsästävien nuorten kanssa ympäri Suomea ja helpottaa pääsyä mukaan järjestötoimintaan.

Lue lisää monipuolisesta ohjelmasta.