Ilmainen nettijäsenrekisteri Metsästäjäliiton jäsenseuroille

Helppo tapa hallinnoida isonkin seuran jäsentietoa

Voitte ylläpitää seuran jäsenrekisteriä ja tulostaa jäsenten osoitteet tarroiksi. Voitte poimia tietyllä ominaisuudella merkatut jäsenet ja tulostaa vaikkapa listan maanomistajajäsenistä, tuomareista tai ansiomerkkien haltijoista.

Kirjaudu jäsenrekisteriin

Lue käyttöohjeet

Näin lisäät henkilöitä jäsenrekisteriin

Näin laskutat jäsenet keskitetyn jäsenmaksulaskutuksen kautta

Muutokset helposti suomenkielisessä valikossa

Selaa jäsenluetteloa vierittämällä sivua hiirellä tai hakemalla suoraan halutun henkilön tiedot. Kaksoisklikkaa nimeä ja muuta tiedot entisten päälle. Osoitemuutokset päivittyvät myös Jahti-lehden rekisteriin.

Tunnukset liiton keskustoimistolta

Käyttäjätunnukset on postitettu liiton jäsenseuroille. Ota ongelmatapauksissa yhteyttä: suomen(at)metsastajaliitto.fi Ilmoita samalla nimesi, asemasi seurassa (sihteeri, puheenjohtaja jne.), seuran koko nimi ja piiri, jonka alueella se sijaitsee. Liitä mukaan myös yhteystietosi. Henkilökohtaisia tunnuksia ei saa luovuttaa muille. Mikäli on tarvetta useammille tunnuksille, yhteyshenkilö voi luoda ne asetusten kautta. Tunnusten luovuttaja vastaa luovuttamiensa tunnusten käytöstä.

Myös yksittäisellä jäsenellä mahdollisuus omien tietojen muokkaamiseen

Yksittäinen jäsen voi muokata omia tietojansa helposti jäsenrekisterin kautta. Jäsen voi tarkastella ja muuttaa osoite- ja yhteystietoja sekä vaihtaa markkinointieston tilaa.

Käyttäjätunnuksena on jäsenen koko nimi (esim. Matti Meikäläinen). Salasana muodostetaan kirjoittamalla jäsenkorttisi etupuolelta löytyvä jäsennumero ja postinumero peräkkäin ilman välilyöntiä. Salasana kannattaa vaihtaa ensimmäisen kirjautumiskerran yhteydessä.

Osoitemuutokset automaattisesti Itellalta

Osoitteenmuutokset tulevat rekisteriin Itellan kautta. Riittää, että jäsen tekee muuttoilmoituksen postiin. Osoitteenmuutosyhteydenotot vähenevät, ja Jahti-lehti ja liiton jäsenkortti löytävät perille varmemmin.

Keskitetty jäsenmaksulaskutus

Lue keskitetystä laskutuksestä täältä.

Rekisteriseloste